Publicerat: / Träning

Tapout XT

Okej, nu har min bror hittat ett träningsprogram som kallas för Tapout XT. Det är en form av extrem MMA träning som slimmar kroppen på 90 dagar om man är duktig nog att följa schemat. Jag ska absolut ge det ett försök.
Min bror är ganska slimmad och riktigt vältränad men det är inte jag tyvärr :P Enligt honom så spelar det ingen roll hur tränad man är. Det är bara att pusha sig själv.

Jag tror det kommer att bli riktigt jobbig men jag måste försöka göra mitt bästa. Jag hoppas verkligen att jag klarar av detta för det skulle innebära en stabil och god diabetes. Det är min största förhoppning. Att gå ner i vikt är inte det viktigaste för mig utan det är att bli slimmad. Håll tummarna för mig nu snälla. På måndag börjar jag och min bror tillsammans (bara för att tävla lite ;)).
Imorgon ska jag iväg och köpa motståndsband eftersom det är det redskap (det enda) man behöver.

Ser faktiskt fram emot detta :D

Jag kommer att hålla koll på mina framsteg, om det nu blir några dvs, och göra egna kurvor bara för att se hur det tar sig :) På söndag kväll så blir det "före" bild, som jag för övrigt kommer att behålla för mig själv ett tag framöver ;) Blir det något bra så gör jag också en efterbild som jag sedan lägger upp.

Är jag inte helt slut by the end of the day så ska jag försöka vara duktig nog och skriva hur det känns och hur det går.
Som sagt, håll tummarna för mig :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...