Publicerat: / Allmänt

Komplett igen!

Nu känns det ju bara så bra! Amine kom hem idag och familjen är komplett (bara mamma och pappa som saknas)!
Vilket Wake up call det har varit. Vi har varit ifrån varandra i en månad och man inser ganska snabbt hur mycket människan betyder! Har känt en så enorm saknad!
Familjen är allt och betyder mest, så enkelt är det!
 
Måste säga att jag mår riktigt, riktigt bra just nu! Har gjort en del förändringar i mitt liv vad gäller allt! Det enda jag inte riktigt vant mig vid ännu är tröttheten jag fick på köpet med graviditeten. Jag orkar knappt hålla mig vaken och allt känns så påfrestat, other than that... Mår toppen!
 
Slängde bara in några rader här nu så jag inte lämnar ett tomrum efter mig :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...