Publicerat: / Life

Snart börjar vi igen

Bortsett från att sockret bråkar med mig så är det ändå bra. Jag kom att tänka på att sockret alltid har stått i vägen för mig när det är något som jag har velat göra, exempelvis träningen.

Jag tänker inte sitta och hoppas på bättre dar utan nu ska jag ta mig i kragen och sätta igång.
Jag ska inte börja på den nivå jag började med från första början. Jag har ju faktiskt tränat lite grann men jag ska nog börja på nybörjarnivå så jag inte hamnar i samma fälla som sist.

Kommer inte ihåg om jag nämnde sist, det kanske jag gjorde, hur som helt... Jag har laddat ner några appar som (förhoppningsvis) ska hjälpa mig på vägen till mitt mål.

Jag störs faktiskt inte så mycket av vikten men omfånget kring magen är ju... nää, det ska bort. Dels har jag den sk insulinmagen (nästan omöjlig att få bort) och så har jag den roliga gravidmagen kvar!
Har skrivit och sagt det förr och jag skriver och säger det igen, MAGEN ska bort!

Nu ska jag bara hitta den där förbannade cykeln också så kan vi dra igång på riktigt, till dess blir det övningar hemma!

Wish me good luck :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...